Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Τα μπισκότα της Αργυρώς

Καλημέρα, καλημέρα!
Σήμερα είναι το πρώτο μου πρωινό, μετά από πάαααρα πολύ καιρό που μπορώ να χαλαρώσω στο σπίτι μου πίνοντας το αγαπημένο μου τσάι και τρώγοντας τα μπισκότα που έφτιαξα εχθές.
Για αυτά τα μπισκότα θα ήθελα να σας μιλήσω. Τα είδα να τα φτιάχνει η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου στο πρωινό πρόγραμμα του ANT1. Μου φάνηκαν πολύ λαχταριστά έτσι όπως τα ετοίμαζε και δεν έχασα καθόλου χρόνο.
Τα βασικά υλικά τα έχω πάντα στη κουζίνα του σπιτιού μου. Δεν είχα σταγόνες σοκολάτας αλλά και για αυτό βρήκα λύση. Τεμάχισα μια κουβερτούρα και μετά με το μαχαίρι του σεφ την έκοψα σε πολύ μικρά κομματάκια, Επίσης, και το ειδικό μαχαίρι για μυρωδικά βοηθάει αν έχετε. Όσο για τα καρύδια της συνταγής μπορείτε να τα παραλείψετε εάν δεν σας αρέσουν ή είναι Κυριακή και τα μαγαζιά είναι κλειστά. Και δεν αλλάζει τίποτα στη συνταγή γιατί να έχετε υπόψη σας ότι αν αφαιρέσουμε τους ξηρούς καρπούς από μια συνταγή δεν επηρεάζονται οι υπόλοιπες αναλογίες των υλικών.
Μου έλειπε και ένα άλλο συστατικό, η υγρή μαύρη ζάχαρη και έτσι πάλι έπρεπε να αυτοσχεδιάσω. Την απαιτούμενη ποσότητα την αντικατέστησα με την κλασική καστανή ζάχαρη. Αυτό τα έκανε πιο τραγανά. Ενώ η υγρή μαύρη ζάχαρη τα κάνει πιο μαστιχωτά και πιο υγρά. Την επόμενη φορά θα φροντίσω να αγοράσω.
Επίσης, δώστε βάση στο χρόνο ψησίματος. Μη τα αφήσετε περισσότερο από ότι λέει η κα. Μπαρμπαρίγου γιατί θα σας γίνουν πολύ πολύ τραγανά, εκτός αν σας αρέσει αυτό το αποτέλεσμα.
Τελικά, τα μπισκοτάκια μου ψήθηκαν και μοσχομύρισε όλο το σπίτι. Μοίρασα και στους γείτονες. Αυτό είναι μια παλιά συνήθεια της μαμάς που πολύ μου αρέσει και προσπαθώ να τη διατηρήσω.
Σας επισυνάπτω το link της συνταγής για να τη δοκιμάσετε και εσείς.

Τα μπισκότα της Αργυρώς

Καλή επιτυχία σας εύχομαι και αν τη δοκιμάσετε περιμένω τα σχόλια σας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου