Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Tea Party

Σαν μικρό κορίτσι και εγώ διάβαζα πυρετωδώς τα καλοκαίρια τα βιβλία με τις περιπέτειες των Πέντε Φίλων. Και πολύ πολύ ζήλευα την ώρα που η παρέα συγκεντρωνόταν τα ζεστά καλοκαιρινά απογεύματα για να δροσιστεί με φρέσκες λεμονάδες και τσάι συνοδευόμενα από υπέροχα μικρά γλυκάκια.
Φανταζόμουν όμορφα στολισμένα τραπέζια με πολλά γλυκάκια σερβιρισμένα σε ιδιαίτερες πιατέλες, floral υφάσματα, δαντέλες και πολύ ρομαντισμό.
Να κάπως έτσι.................

 photo by celebrations at home

Και έχει μείνει σαν παιδικό όνειρο να οργανώσω και εγώ κάποια στιγμή ένα tea party για τους φίλους μου. Επειδή δεν ξέρω πότε θα τα καταφέρω, έχω ήδη ξεκινήσει να συλλέγω ιδέες για την οργάνωσή του. Πρόσφατα, βρήκα ένα tutorial για το πως να παρουσιάσω στο τραπέζι τα μπισκότα που θα συνοδέψουν το τσάι. Το βρήκα πολύ εύκολο και πρωτότυπο. Σας το δείχνω στις παρακάτω φωτογραφίες και σας παραθέτω και το link, diy tea party favors, σε περίπτωση που είστε και εσείς φαν των tea parties και θέλετε να ετοιμάσετε κάτι ξεχωριστό για αυτή την μέρα. Και αν ήδη έχετε οργανώσει κάτι ανάλογο, μπορείτε να μου στείλετε φωτογραφίες και ένα μικρό κείμενο για να το παρουσιάσουμε εδώ στο blog μου.

photo by celebrations at home



photo by celebrations at home



photo by celebrations at home


Και τώρα που το σκέφτομαι, το tea party δεν είναι πολύ ωραία ιδέα και για θέμα βάφτισης?


Source: celebrations at home

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου